fredag den 1. juli 2016

HTM på Garbogaard 26.juni

I søndags var vi tilmeldt HTM 1 på Garbogaard. Som tidligere skrevet følte jeg mig en uges tid før så godt forberedt som overhovedet muligt, men det blev så ødelagt godt og grundigt op til....for det første blev Django syg (indlæg følger) og for det andet vred jeg voldsomt om på min venstre fod lørdag eftermiddag. Det sker ret ofte, men denne gang er det noget værre end det plejer at være, og jeg var egentlig ganske overrasket over at jeg overhovedet kunne gå, da jeg steg ud af sengen søndag morgen.

Afsted kom vi - Paul købte min plads i træningsklassen, så jeg kunne komme hjem til Django hurtigst muligt, og tja da 80 % af mine tanker var hos ham, lavede jeg en stor fejl som betød at vi kom alt for tæt på dommerne og Osseau derfor kom ud af ringen = disk!! Kort fortalt drejede jeg en gang for meget rundt, fik dermed ikke trukket mig ned i hjørnet og opdagede for sent, at dommerbordet var ret tæt på....kombineret med at jeg ikke var helt sikkert på skiftet, gik det altså galt - det var helt sikkert ikke Osseau, der lavede fejl:-(

Film ses her (på PC):
https://www.youtube.com/watch?v=q4c77J2ln_Y&feature=youtu.be

Jeg har fået billederne her af Paul - de er taget af Stender Foto. Jeg er super glad for både film og billeder, for de viser, at Osseau har nogle virkelig flotte positioner, og at det er helt okay, det vi laver!









Ingen kommentarer:

Send en kommentar