tirsdag den 12. juli 2016

Django 12 år

I går blev Django så 12 år. På mange måder en rørende dag - dels selvfølgelig fordi han er blevet så rask igen, som han er, og at han rent faktisk nåede sin fødselsdag, men bestemt også på grund af alle de hilsner og likes, som min opdatering med billedet af ham næsten fik 100 likes og mange mange tillykker!
- tusind tak for det...

Jeg har mange favoritter blandt alle de billeder, jeg har af Django. Dette - som vist er fra 2009 - er et af dem:



Jeg har ikke tjekket, men jeg tror, at det næsten er lige så mange, som jeg selv fik til min fødselsdag:-))
 Nu er det ferietid, og vi er totalt nede i tempo, det er rigtig dejligt, men måske også en lille smule kedeligt. Jeg bliver altså hurtigt lidt rastløs, og vil gerne have, at der skal ske noget, men det er jo op til mig selv at finde på - og så bliver jeg alligevel lidt doven! Det er jo nok sundt nok.....

I morgen har Paul og jeg en time hos Johanna. Jeg har trænet en del elementer til vores Freestylenummer, og også forsøgt at træne nogle kæder, men jeg tænker, at jeg ikke vil gøre for meget ved det, før Johanna har set på det - hun ændrer garanteret en hel del alligevel :-)))

Osseau er dygtig....han elsker, når der sker noget nyt, og at han kan få lov at tænke, og det er så fedt at udfordre ham - han har altså bare lige lidt svært ved at forstå, at pisken ikke er med i nummeret, fordi den enten skal spises eller apporteres:-)))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar