fredag den 29. juli 2016

Gode træningsgange

Osseau og jeg knokler med vores nye Freestyle-nummer. Altså jeg ved ikke helt, hvem af os der tænker mest, eller hvem af os der bliver mest frustreret - det er nok i virkeligheden nogenlunde det samme!!

Min udfordring ligger mest i at få de tricks, jeg gerne vil have med, til at passe ind i programmet, og Osseaus største udfordring er nok at forstå, hvad det overhovedet er, jeg vil have ham til.....det er med garanti ikke altid lige nemt!

Paul og jeg har trænet sammen flere gange de seneste par uger. En delt enetime med Johanna gav et andet perspektiv på vores nummer, og en stor del af de tricks, jeg havde tænkt mig, blev ændret. Pauls mange gode råd, ideer og hjælp har jeg ikke kunnet være foruden, og nu er vi vist snart ved at være så langt, som vi kan komme, før vi skal debutere på næste fredag på Summercamp'en. Det er simpelthen så sjovt at arbejde med et helt nyt nummer - og mon ikke at det nok skal blive ændret endnu flere gange efter campen!

Vi har bestemt også trænet vores HTM-nummer - det kommer altså ikke bare af sig selv..... Osseau finder på mange skøre ting. Han skal neje i starten - det bliver ofte til en dæk.....Hvis jeg belønner ham meget for at neje, bliver det til, at han tilbyder den flere gange undervejs - og det er altså ikke altid på passende tidspunkter!! Det er godt nok svært at finde en passende balance....
Amanda var med en af de gange, vi trænede, og hun havde en god iagttagelse om placeringen af mine hænder - den er nu ændret, og det ser ud til at virke bedre. Også et skifte, som har drillet, er ændret, og det giver lidt mere ro i programmet.

Påklædningen er der også gjort noget ud af. Jeg har fundet både støvler og vest på Den blå avis, men hvordan det er at udføre nummeret i de skrækkelige støvler har jeg endnu til gode at finde ud af:-)

Jeg glæder mig helt vildt til Campen! Det bliver en alt for hård weekend, men jeg synes jo altid, at jeg kan det hele, når jeg melder mig. Men, men....stakkels elever der møder første dag efter ferien den 8. august - jeg kan allerede nu sige, at de vil møde en temmelig træt lærer, der nok ikke tænker mest på årsplaner, læringsmål og danskundervisning :-))))


Ingen kommentarer:

Send en kommentar