torsdag den 26. juli 2012

Det var sjovt:-)

Det var rigtig skægt at deltage i Sjov Sommer i Solrød i mandags. 17 børn var samlet - og vi var så heldige, at Dagbladet helt af sig selv mødte op med fotograf og journalist, så vi fik flot omtale dagen efter. Netartiklen kan ses her: http://www.sn.dk/Hund-og-barn-imellem/Solroed/artikel/213863 

Jeg stod for "Tricks og aktivering", hvor både børn og hunde blev udsat for forskellige opgaver og lærte nogle tricks, der virkelig fik sat hjernecellerne på arbejde. Især var en af drengenes morfar meget imponeret af den 1-årige aktive dansk-svenske gårdhund, der arbejdede meget koncentreret - det, havde han aldrig troet, var muligt:-))
I det hele taget var der mange unge hanhunde, men der var en imponerende ro i hele gruppen, og alle hundene formåede at slappe af i de tiltrængte pauser, hvor børnene var beskæftiget med hhv. fletning af træktove (puha - det var ikke lige min spidskompetence...) og quizzer.

Det var en rigtig dejlig dag, og alle gik meget trætte hjem.

Superskæg øvelse - der er leverguffer i klemmerne









Det var nu ikke særlig optimalt for min ryg at være i gang hele dagen, men jeg fik heldigvis en tid hos en dygtig behandler tirsdag formiddag (tak Dil for at anbefale en superdygtig osteopat:-)).
Min egen diagnose var rigtig - min venstre bækkenled var helt drejet, så jeg blev knækket og brækket 6-7 forskellige steder i kroppen lige fra fødder til nakken, og så har jeg det altid, som om jeg er kørt over af en damptromle et døgns tid efter, puha.....
Nu går det bedre, jeg måtte bede Paul om assistance til at sætte rallybane op i går aftes - tak for det! Jeg egner mig bare slet ikke til at være tvunget til at være inaktiv, så i dag skal jeg i gang med at male, ellers når jeg det jo ikke, inden det igen bliver regnvejr:-(

Osseau duer bestemt heller ikke til, at han ikke bliver trænet....han bliver frygtelig træls at gå med, og alt skal helst foregå med 100 km i timen, så i aften skal vi afsted til Johanna-træning, så kan han forhåbentlig blive lidt træt....gåture i mit tempo, søgning i haven mv. er bare slet ikke nok for ham!
På søndag skal vi til Nørdprøve. Her står den på både LP 2 og rally for Osseau og LP 3 med Django - sidstnævnte dog uden de store forventninger:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar