lørdag den 7. februar 2009

I gang med at blogge

Camilla har venligt gjort mig opmærksom på, at hun synes, at min blog er lige vel kedelig, så jeg må hellere få skrevet noget...

I formiddags gik turen til Sorø, så vi kunne se, hvordan LP og rally fungerer indendørs. Jeg har besluttet mig for at tilmelde os LP1 i Hårlev den 11. april, men jeg gik lidt i panik, da jeg så på Hundeweb, at det foregår indendørs. Jeg blev positivt overrasket i Sorø, selv om der var en værre trængsel og uro i den hal, hvor der var rally og udstilling, var banen skærmet af, så det var muligt at koncentrere sig. I den anden hal, hvor der var LP konkurrencer, var der meget roligt og banerne var afgrænset med bander (staves det virkelig sådan...?) - perfekte forhold for Django, der så ikke vil blive forstyrret af potentielt farlige hunde eller mennesker!
Så nu skal jeg bare have tilmeldt os og have bestilt en resultatbog - det bliver i morgen formiddag!!! Og så er der ingen fortrydelsesret!

Træningsmæssigt bliver det til for lidt for tiden. Influenza, for travlt på arbejdet mv. betyder, at der ikke er timer nok i døgnet til alt det, jeg gerne vil nå. I øjeblikket bruger jeg en del tid på at lufte hundene i Ringsted by om eftermiddagen. Osseau har fået den idé at stresse op og gø af venlige ældre mennesker, der "så gerne vil hilse på de smukke hunde", så nu skal der by-trænes - det fungerer supergodt, når der er spændende dufte til at aflede hans opmærksomhed.

Jeg glæder mig til forårssæsonen går i gang i vores lokale klub, så jeg kan komme lidt mere ud af huset og træne.

Det var alt for nu - nu er bloggen i gang!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar