fredag den 12. juli 2019

Django 15 år

I går blev Django 15 år:-)
Den 30. juni var vi til vores første rallyprøve i næsten 8 år, udelukkende fordi jeg var nødt til at prøve seniorklassen med ham! Vi blev simpelthen 2. vinder med 81 point ud af fire deltagere, så jeg var meget, meget stolt af min dygtige hund.
Først bagefter tænkte jeg over at der nok var 2/3 af skiltene som selv ikke var opfundet sidst vi gik prøve - nogle af dem havde han vist ikke engang prøvet før, men dygtig var han:-)

Foto: Paul
Dagen før var vi i Solrød, hvor Camilla (Grafiko.dk) tog en masse billeder af os (Tak, Paul:-))
Her er nogle stykker:





Der er naturligvis også en masse billeder af Osseau, men de må vente til en anden gang!

Og så har jeg fundet lidt billeder på Facebook, som er lidt hyggelige:

Hm, en af grundene til at vi stoppede med at gå rally i 2011

LP-karrieren:-)

Også LP her - vi snakker vist lidt om hvor feltet befinder sig:-)

Og bare en meget smuk Django!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar