fredag den 26. februar 2016

Dejlig foto-feriedag

I dag var så dagen, hvor min "adventsgave" skulle indløses. I december var jeg jo så heldig at vinde en adventskonkurrence, hvor Anne Gisselø havde udloddet en fotosession hos hende. Vi havde aftalt at finde en dag med godt vejr - og det må man jo bestemt sige, at det blev! Næsten for godt, Anne sagde, at lyset næsten var for skarpt, men jeg synes, det var fantastisk:-)

Vi mødtes ved Kilden i St. Bøgeskov ved Gyrstinge. Henrik tog med, og det var dejligt praktisk, for hundene skulle jo holdes en og en, løftes op på sten mv.  Vi startede med nogle fotos af mig sammen med begge hunde, for selv om jeg har rigtig mange billeder af hundene, har jeg ikke rigtig nogle af den slags.

Derefter gik vi ned til kanten af søen - jeg havde på forhånd sagt, at hunde-bade-billeder, ville vi ikke få, men jeg tog da lige fejl, for Django syntes, at vandet var dejligt, og han gik fuldstændig hundehvalpe-glad-amok, så jeg håber virkelig, at Anne har fanget den stemning godt. Det var så skønt at se den gamle dreng opføre sig sådan:-)
Osseau skulle i hvert fald ikke have våde poter, han holdt sig pænt i kanten, men syntes dog, at det hele skulle gå op i leg og ballade, så han måtte sættes af, før der kunne blive tages sø-billeder af ham!

Del 3 foregik på et stort græsstykke, hvor Anne tog en masse løbebilleder. Begge hundene syntes, at det var en fest, at jeg lavede en hel masse indkald. De var begge topseje, da de løb uden nogle problemer overhovedet direkte mod et stort "kamera-øje" og en fremmed person - total linselus var de:-))

Jeg glæder mig helt vildt til at se resultatet af denne hyggelige sidste feriedag.

Behøver jeg sige. at der har været fuldstændig ro hele eftermiddagen, det er meget hårdt at være fotomodeller:-)

Sådan så han også ud her i eftermiddag -
billedet er dog taget sidste år af Laila Stender

Ingen kommentarer:

Send en kommentar