onsdag den 10. april 2013

Vi kan jo lige så godt udnytte tiden

Selv om jeg jo stiller op til møder og arrangementer i forbindelse med lockouten, har jeg alligevel rigtig meget tid tilovers (hvor mon den egentlig kommer fra, når nu "folk" mener, at lærere ikke laver noget...?).
Weekenden gik med med stor fest for Henrik, som er blevet 50. En vældig fest, som varede til tidlig søndag morgen - det var rigtig sjovt, da det stod på, men knap så sjovt, da der skulle ryddes op:-).

Søndag formiddag var Amanda og Osseau igen på agilitykursus hos Gitte Hoffmeister, det var sjovt for dem begge. Mandag aften var jeg med på Pauls hold, som foregik udendørs ved hallen i Køge. Det var svært for Osseau - flere fremmede hunde og med masser af ting at holde øje med, så der var ikke meget, der lykkedes....øv, altså, det er som at være slået 2-3 måneder tilbage.

I går trænede Paul og jeg her i Benløse. Det gik noget bedre, han havde ikke nær så travlt med at holde øje med omgivelserne, selv om der var masser af trafik af cykler, knallerter og hundeluftere. Men phew, hvor er der meget at arbejde med - fri ved fod i langsom gang har vi styr på, stillingsskift er super, men resten......tja, jeg kan have mine tvivl med hensyn til den 5. maj, men nu bruger vi tiden effektivt, så skal det nok gå med de fleste øvelser.

Jeg har aftalt træning i Køge i morgen med Annie og Tira, fredag skal Amanda til agility (måske kan jeg nå lidt lydighed i løbet af dagen), lørdag skal de igen på agilitykursus hos Gitte, søndag er der rallyprøve i Ølstykke, og mandag starter en ny omgang træning hos Johanna - der er nok at se til på hundefronten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar