lørdag den 16. februar 2013

Årets Sheltie og uheldige mig

Forleden kom resultaterne for Årets Sheltie, og endelig lykkedes det:-)). Osseau vandt klasse 2, og som forventet blev han nr. 2 i Championklassen efter Gucci - meget tilfredsstillende resultater!

I flere klasser var der forbavsende få resultater indsendt - måske er trenden, at der kun sendes ind, hvis man vinder??? Det er jo superærgerligt, og jeg kan da godt forstå, at lydighedsudvalget er kede af den manglende interesse for konkurrencen (det er i hvert fald blevet udtrykt tidligere år, så det er nok ikke anderledes denne gang.....)

Min træning af Osseau bliver endnu en gang til for lidt. De sidste to gange har jeg måttet melde afbud til Johanna-træning p.g.a. tåbelige arbejdsskader. Først skvatter jeg og forvrider min ene fod på jagt rundt i byen efter en ny elev, der ikke "gad" være på skolen - den gik ud over den første mandag. Og i mandags lykkedes det mig så at falde i vores møg-glatte skolegård - til stor morskab for nogle af mine elever. De syntes dog ikke, det var helt så skægt, da jeg måtte en tur på skadestuen....ikke noget brækket håndled, men voldsomt forvredet - hvor er alting dog besværligt, når man ikke kan bruge højre hånd:-(

Hundeluftningen har familien måtte tage sig af, først her til morgen forsøgte jeg mig igen med en lille tur. Heldigvis er hundene meget tilpasningsdygtige og klarer sig fint med mindre aktivitet, end de er vant til.

Undervisningen i onsdags lykkedes kun med stor hjælp fra Paul - opsætning og nedtagning af rallyskilte var ikke helt nemt. Paul var dommer på holdet, der sluttede denne omgang med en prøve - hvor er de bare blevet gode allesammen:-)) Det er en stor fornøjelse at undervise sådanne kursister. Og tak for hjælpen, Paul!!!

Ny træningsrunde starter på onsdag. Her bliver masser af rallyudfordringer for både trænere og kursister, det glæder jeg mig meget til. Også LP-holdet bliver en spændende opgave. Det er mere end fyldt, og deltagerne er på meget forskellige niveauer - det er så fedt at undervise:-))))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar