lørdag den 30. juni 2012

Studenterræs

De seneste par uger har i den grad været præget af at Amanda blev student i onsdags. Som andet-sidste fag skulle hun op i mundtlig engelsk - hendes absolut svageste fag, så det krævede lige en engageret mor-indsats at få læst op, struktureret og forberedt eksamen - og så gik det heldigvis fantastisk, og hun fik et 4-tal:-)))

I søndags skulle vi have været på Bakken med Sheltieklubben. Henrik meldte pas p.g.a. vejrudsigten, men jeg var parat til at tage afsted, indtil det gik op for mig, at det med at få både hus og have gjort klar til gæster fra tirsdag kom til at tage noget tid, så jeg kunne simpelthen ikke afse 5 timer til den udflugt. Superærgerligt - det plejer at være rigtig hyggeligt!

Alt ræset gav også nogle arbejdsmæssige problemer. For det første har jeg den sidste måned været klasselærer i to klasser p.g.a. af en kollegas barselsorlov. Der er nogle børn i 7. klasse, der fylder rigtig meget for mig p.t.. De kræver i den grad opmærksomhed, og jeg er rigtig træt af, at jeg ikke "kan holde øje med dem" de næste 6 uger. For det andet skulle jeg holde flyttedag med min 2.klasse - en ret umulig opgave, idet jeg jo har holdt 3 fridage i denne uge.....Flyttet er de, det nye klasseværelse er nu ret uorganiseret, men det må jeg altså se på til august. Aldrig har jeg på dette tidspunkt været så lidt forberedt på det kommende skoleår - nå, nu er det ferie:-)))

I går havde vi ikke mindre travlt. Sidste skoledag, farvel til min far, der har været på "miniferie", rallyprøve i Ølstykke og derefter dimission. Rallyprøven er ikke værd at skrive om, det er set før: perfekt opvarmning med fokuseret hund, som derefter slår helt fra inde på banen.....IB var resultatet igen, igen og ingen DM-kvalifikation til Amanda og Osseau......

Så var der uddeling af Asti fra studenten - undskyld til alle jer, der ikke fik noget, men vi måtte haste afsted til dimissionen, som vi nåede at komme til inden uddeling af eksamensbeviser - I må have det til gode til en anden gang. Der var også stress på, da vi var 10 minutter fra Ølstykke, kom der sms om, at anden gang af hovedretten var serveret...og så fik vi lige lidt travlt:-)))

Efter dimissionen kørte vi Amanda til fest (igen!!!) og derefter hjem, og nu skal der bare slappes af de kommende uger!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar