tirsdag den 28. juni 2011

Meget travle dage

Nu er der ved at falde ro på efter en meget, meget travl tid, hvor jeg har haft en 9. klasse til afgangsprøve i dansk for første gang. Det har mildest talt ikke været den nemmeste 9. klasse - den værste på skolen i mands minde siger alle mine ældre kolleger - men de klarede faktisk alle afgangsprøver helt ok. Noget af det, der har været mest frustrerende undervejs, har da også været, at det bestemt ikke er på grund af faglige vanskeligheder, de har været svære at undervise - så hvad kunne det ikke være blevet til, hvis de havde givet sig selv mulighed for at lære noget!

Nå, nu er de ude af skolen, og de næste år kan kun blive bedre.

Jeg tror bestemt, at det var al den stress, der var en stor del af det kaos, der var i mit hoved i lørdags i Lyngby! - jeg gik i hvert fald derfra med en følelse af, at det kunne jeg sgu' have gjort væsentligt bedre!!!! Osseau gjorde sit bedste, men jeg synes, at jeg var vildt dårlig til at holde fokus og koncentrere mig, og da der så var to border collier, der tog sig en slåskamp i ringen ved siden af ved starten på vores stillingsskift, blev jeg helt slået ud - tror godt jeg kunne have sat mig ned og tudet, men det havde nok været lige kikset nok:-)

0 i dæk og 174 point var ok, så jeg tror bare, jeg arkiverer den prøve langt væk, og så glæder jeg mig i stedet rigtig meget til Sheltiedagen den 16. juli, som plejer at være en god dag - i 2009 vandt Django LP 1 med 173 point, og det gentog Osseau i 2010, så vi har noget at leve op til:-))

På Sheltiedagen har Osseau også mulighed for at blive rallychampion, så det håber jeg naturligvis på.

Apropos sheltier var vi med på Sheltieklubbens tur til Bakken i søndags - superhyggelig og afslappende dag med stor opbakning fra klubbens medlemmer. Jeg var bestemt ikke så populær, da jeg søndag morgen fortalte Henrik, at jeg endnu en gang havde tænkt mig at forlade matriklen, men det lykkedes mig istedet at få ham lokket med, så det var dejligt! Vi tog kun Django med, og han hyggede sig. Han var helt ligeglad med de andre hanhunde, også selvom der var en del unge hanner, som forsøgte at spille op - dem ignorerede han bare. Superhund:-)))

Nu arbejder jeg hårdt på at blive ferieklar. Foreløbig er klasseværelset ryddet og næsten klar til næste skoleår, i dag skal kopimaskinen på arbejde, og de kommende dage er det så mit kontor herhjemme, jeg skal have overblik over - der er nemlig lige så meget kaos, som i mit hoved.......

I weekenden venter en nørdprøve samt endnu et fri ved fod kursus hos Nette - jeg glæder mig!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar