lørdag den 18. juni 2011

En god beslutning!

Begge hundene var i dag tilmeldt til rally i Albertslund. I morges var jeg vældig meget i tvivl, om jeg skulle lade Django blive hjemme, og det var nok dagens bedste beslutning, at jeg kun tog Osseau med!

Det var en forholdsvis nem bane, men det havde det ikke været med Django. Første skilt var en bakkeøvelse (det har han ikke lige lært ordentligt endnu!). Springet på banen stod også et lidt tricky sted, så det kunne han nok have nået at tage 3-4 gange undervejs. Django ville med garanti have haft det sjovt, men jeg synes nu, det var rart at kunne koncentrere sig om én hund, når nu Amanda skulle pleje sin teenagetræthed i dag:-))

Osseau gik banen flot! Der var et par småting, så vi mistede 4 point, men et resultat på 96 point og 3. vinder er totalt tilfredsstillende!

Det var en superhyggelig dag i godt selskab. Jeg synes nu nok, at DMI svigtede noget - helt utilregnelig vejrudsigt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar