lørdag den 26. marts 2011

Masterclass 26. marts

Foto: Camilla Johannesen

Hvor er jeg dog glad for at være blevet inviteret til dagens Masterclasse med Johanna - tusind tak Paul!!!

Det var en dejlig oplevelse. Nu er både Osseau og jeg helt blæst i hovederne og rigtig godt trætte (selv om jeg tog en slapper ind i mellem - se bare på billedet...:-)), men hvor har vi dog lært meget. Hvis jeg prøver at liste alt det op, vi lavede, glemmer jeg nok det halve, så det vil jeg ikke gøre.

Ifølge Johanna er Osseau en meget dygtig hund!! Det vidste jeg jo godt i forvejen, men jeg har nok ikke rigtig troet på det, så for mig er det ret stort, at hun siger, at han klarer sig supergodt og at hun forventer sig meget af ham fremover - puha forventninger forpligter..... Osseau skal "bare" have en fører, der forstår at stille krav til ham på en ordentlig måde og giver ham lov til at tage initiativer selv - det kan han nemlig sagtens.

Det med at skelne mellem stor og lille lykkedes nu ikke helt efter hensigten, men både op/ned af en kasse og et bord og højre og venstre rundt om en springstøtte var ikke noget problem. At springe selv om jeg flød på gulvet gik også fint:-))

Vi sluttede af med at gå en rallybane til musik, det var hyggeligt!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar