fredag den 13. august 2010

Så ramte hverdagen igen!


Ganske vist var jeg også på arbejde det meste af sidste uge, men fra i mandags kom der jo også elever på skolen :-), så nu sker der noget andet!

Min nye 1. klasse er fantastisk, de er søde og dygtige, men også meget små, men det skal nok blive et dejligt skoleår med dem. At have 9. klasse for første gang gør mig noget presset, men heldigvis har jeg søde kolleger, der assisterer mig - så det går forhåbentlig alligevel....

På hundetræningsområdet har jeg helt god samvittighed (ganske vist pjækkede jeg for træningen i går p.g.a. regnvejret, men til gengæld fik jeg rettet staveprøver). Jeg har været flittig hele sommeren og har fået mere struktur på hjemmetræningen. Med Django har jeg den seneste tid trænet en del rally - træningen på Hasselgaard med Annie og Catja har virkelig givet noget!

I lørdags var Amanda og Osseau på kursus hos Conni i Begynderrally - de var måske nok lidt for gode til et begynderkursus, men da Amanda var noget "festivalramt" p.g.a. Ringsted festivalen, var det fint nok, at hun ikke blev presset for meget. Conni var også supergod til at lade dem være "demoer" på flere af øvelserne - og Amanda syntes, det var dejligt at være en af de bedste! Jeg havde medbragt en del arbejde + Django, da jeg gerne ville have, at han skulle være på Hasselgaard uden presset fra Zazu efter den dårlige oplevelse med ham, og det var rigtig godt for ham.

Django skulle udføre den øvelse, der hed "læg dig ned og slap af, mens mor arbejder" - det var han bestemt ikke særlig god til, så vi fik også trænet noget ind i mellem.

Amanda og Osseau er også startet på agility igen - denne gang på øvet hold, hvilket ser ud til at gå fint. På mandag starter også træningen hos Charlotte, så linjen er lagt for efteråret med træning mandag, tirsdag og torsdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar