søndag den 10. december 2017

Intens rallyweekend

I den forgangne weekend har der været godt med rallyprøver. Lørdag et SHS arrangement til fordel for Hundesport mod Cancer. Amanda skulle deltage med begge hunde, være sekretær og jeg skulle dømme øvet klasse. Jeg er megastolt over at være med til at indsamle så mange penge til så vigtig en sag - læs mere i dette indlæg på Pauls blog!

Jeg ankom først sidst på formiddagen, da ryggen ikke lige kunne klare en lang dag i en kold hal, så jeg fik desværre ikke set Amanda og Dumle. De vandt simpelthen ekspertklassen med 100 point og fik deres 2. cert - virkelig, virkelig flot!

Jeg stjæler lige fra hendes fb:

Min aller bedste Dumle fik i dag 100 point og blev 1. Vinder og ikke mindst 2. Cert i ekspert hos Sydkystens Hundeskole arrangement til fordel for Hundesport mod Cancer! 🌟🌟🌟 jeg er meget stolt af min sorte diamant!!! 😍😍😍 

Inden jeg skulle ind med Osseau fik jeg næseblod, men takket være gode husmorråd og skønne venner! Så blev det fikset! Og lettere stresset kom vi på banen og klarede den på rutinen til 91 point og 5. Vinder! 🌟🌟🌟💙💙💙


Søndag var det så tid til rallyprøver i Sorø. Det var en dobbeltprøve, og jeg var med som Amandas PA:-) Vi fik besøg af min søde svigerdatter Evelina, som også var med i Ballerup, og denne gang forstod hun lidt mere af, hvad rally går ud på. Det var super hyggeligt og skønt at se hende, det sker jo ikke så tit nu, hvor Daniel er i New York.
Prøverne gik rimeligt. Osseaus 93 point rækker jo med al sandsynlighed ikke til DM, men det må de så bare se at forbedre!

Amanda beskriver det bedst selv, og hendes fb så søndag aften således ud:

Osseau fik 93 point og 5. Vinder i begge dagens prøver. På rallybanen kan man ikke mærke at han er 10 år, han var ret frisk!! 😂😂💙💙😍😍 Det er formentlig ikke nok til et DM kval. Men en væsentligt forbedring af de 89 vi havde før!! ☺️

Dumle var MEGET frisk i første prøve og vi fik 84 point med 4 ommere, fordi han ikke kunne sidde/stå stille 😂 anden prøve blev han 4. Vinder med 93 point! 😍😍 En smule mere roligt (eller hvad vi skal kalde det!!!) 😂😂😂 

Elsker mine skønne hunde 🌟💙🌟💙🌟

Ingen kommentarer:

Send en kommentar