torsdag den 4. juni 2015

Lidt af hvert

Dagene går hurtigt, og Grundlovsdag nærmer sig - i morgen er det dagen for Osseaus og min debut i både færdighedsprøver og HTM. Uarkk, nerver på, ikke ret meget for færdighedsprøven, men mere for 1 minut og 24 sekunders dans til Stig Rossens "Something's Gotten Hold of my Heart" - det kan gå fantastisk, og det kan gå virkelig dårligt, hvis Osseau lader sig påvirke af omgivelserne, det er aldrig til at vide....men jeg satser naturligvis på, at det kommer til at gå fantastisk!

På lørdag skal jeg dømme hos IF-klubben i Jægerspris. Jeg glæder mig - Annie har med garanti styr på alt, og nu ser vejret også ud til at blive dejligt. Det bliver en superhyggelig dag med dommermappen på armen.

I går aftes sluttede dette forårs rallyundervisning. Flere har efterspurgt sommertræning, men der har vi beklageligvis ingen planer om, det kan tidsmæssigt ikke komme til at hænge sammen....
Jeg satser på at få tid til et enkelt rallyhold igen til august, men nu må jeg lige se, hvordan planerne for næste skoleår kommer til at se ud.

Tiden nærmer sig også for Hundedagene. Her skal jeg torsdag på kursus hos Christina Ingerslev, fredag står den på arbejde, hvor ungerne har sidste skoledag - en ret vigtig dag. Lørdag skal jeg undervise i rally sammen med Paul, der er stadig lidt ledige pladser på begge hold. Søndag er der rallyprøver og landskamp mod svenskerne, der er mange tilmeldte, så jeg er inviteret til at dømme begynder og øvede. Det bliver helt sikkert nogle travle, men dejlige dage.

Og nej! Igen kan jeg ikke finde ud af at sætte billeder ind fra iPad'en....suk, men jeg lærer det vel en dag!!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar