onsdag den 29. januar 2014

"Genoptræning"

Hold da op en dårlig hukommelse Osseau han havde i går, da vi endelig kom i gang med LP-træningen igen efter flere måneders pause. Jeg havde en ide om, at det da ikke kunne være så svært, men det var godt nok ikke specielt succesfuld træning!

Vi lagde ud med fællesøvelser, hvor jeg valgte ikke at gå ret langt væk - han blev fint, hvor han skulle, men med både piv og uro i begge positioner, øv altså, forfra igen, men mon ikke det kommer hurtigt....
Vi har trænet rigtig meget apport den seneste tid, og det blev da så lige overført til næseprøven!!! "Wow, skal jeg hente noget - det gør jeg gerne", ingen søgen overhovedet, det har han ellers altid haft helt styr på:-((( Forfra igen.....
Positioner under gang - pist væk....i hvert fald sitten.....

Resten var en blanding af godt og jævnt træls, måske skal jeg også lige selv tage mig sammen til at synes at det er sjovt igen?? Vi trænede lidt tricks ind i mellem også, måske synes jeg i virkeligheden det er det vi skal - det må tiden vise!
I hvert fald mangler jeg nogle wow-oplevelser før vi kommer helt i hopla igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar