fredag den 24. august 2012

Dyrlægebesøg

Osseau har lige været en tur hos dyrlægen.
Han har gennem længere tid haft en cyste-agtig "gevækst" (kaldte dyrlægen den) tæt på den ene brystvorte, som jeg selvfølgelig har holdt øje med, men i og med at den ikke generede ham, gjorde ondt, var hård osv. tænkte jeg, at vi kunne få kigget på det ved lejlighed.
I går aftes opdagede jeg så, at der var kommet en brunlig helt rund ring omkring den, og det var jeg ikke helt tryg ved, så jeg ringede til dyrlægen i morges og fik en tid.

Reaktionen var: "Hm, det ser mystisk ud". Dyrlægen tjekkede de andre brystvorter uden at blive klogere og hentede så en anden dyrlæge, der synes, at det var et vældig interessant tilfælde en fredag eftermiddag, men hun nåede heller ikke frem til nogen diagnose. De endte med at tage et billede, som de ville sende til "Danmarks klogeste hud-mand" - jeg har glemt hans navn - for at høre om han måske ved noget.. Heldigvis mente de ikke, at det var relevant med biopsi mv., da det jo på ingen måde virker generende for ham eller på anden måde virker mistænkeligt.

Det lettede noget. Der er masser af ting i mit job, der bekymrer mig voldsomt p.t., så jeg har ikke lige brug for en syg hund oven i det hele. Skoleåret er startet rimelig hårdt ud for mit vedkommende, men heldigvis har jeg nogle fantastisk kollegaer, der både hjælper og lytter....

Måske skulle jeg gå over til kun at undervise voksne - det handler da om undervisning og ikke alt det andet der følger med lærerjobbet i folkeskolen!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar