søndag den 8. januar 2012

2012 - hvad nu?

Jeg troede jo egentlig, at jeg skulle have lagt nogle planer for det næste års tid i løbet af juleferien, men det er det ikke blevet til, så foreløbig tror jeg bare, at planen er, at der ikke er nogen plan, men at vi må tage det, som det kommer....

Som udgangspunkt vil jeg helst have, at rallyen tones noget ned mht Osseau, så vi kan fokusere på lydigheden og få prøvet en LP 3 på et tidspunkt. Men på den anden side vil Amanda vældig gerne prøve at kvalificere sig til DM, og det synes jeg jo, at hun skal have lov til, og så er det vigtigt, at hun får trænet og kommer til de kredsprøver, der nu er.
Derfor tror jeg, at det bliver til, at jeg venter med at gå op i LP 3 med Osseau. Han er godt nok meldt til den 28/4, men skal kun op, hvis jeg synes, han er klar - under alle omstændigheder er prøven kun tænkt som en test af, hvor langt vi er.

Jeg er i syv sind med hensyn til Django! Jeg regner med, at vi tager til Christiansfeld, hvis rallyen der ellers er kvalificerende til DM????? Så kan Django måske prøve en LP 3, når vi skal derover alligevel - jeg ved det simpelthen ikke!!! Han skal jo ikke få mere ondt, bare fordi jeg gerne vil prøve. Jeg vil også vældig gerne forsøge at bestå en brugsprøve med ham - det tror jeg faktisk sagtens han kan, men igen er jeg i tvivl! Django er også meldt til den 28/4, og der skal han op - hvis han ellers har det ok på det tidspunkt.

Lige i øjeblikket er han igen i gang med en periode på smertestillende. Jeg synes lidt symptomerne på, at han har ondt kommer snigende: han bliver gradvist mere sur på Osseau og ligger mere og mere i sofaen hos mig, og når det går op for mig, at det eskalerer, kan jeg give ham pillerne, og han opfører sig "normalt" igen næsten med det samme.

Heldigvis er tilmeldingsfristerne til de fleste prøver et stykke ude i fremtiden, så nu må vi vente at se, hvad året bringer af oplevelser :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar