lørdag den 23. april 2011

Så træt man dog bliver...


Osseau har haft en meget hård dag, og nu er han bare TRÆT!!!!

Vi har været på Fri ved fod kursus i dag: dejligt vejr, søde mennesker og høj musik, hvad mere kan man ønske sig, nå jo - hundene naturligvis:-))))

Jeg kom med den meget arrogante holdning, at jeg ikke har de store problemer med fri ved fod, men at der selvfølgelig altid er plads til forbedring - og det skal der bestemt nok blive efter dette kursus!
Jeg tænker venstrevendinger konstant - ligesom når man synes, man kan blive ved med at sejle et stykke tid efter, turen er slut, hører jeg stadig Rasmus Seebach og ser mine fodtrin og bevægelses-mønstret for mig. Mon jeg også kommer til at drømme om det i nat????

Jeg synes ellers, at jeg har arbejdet meget med mit fodarbejde i fri ved fod, men igen - det er sket med henblik på Django, og der skal tænkes anderledes med Osseau. F.eks. var det helt tydeligt, at han reagerer meget på og følger mit venstre ben, så det skal jeg helt bestemt udnytte mere, i hvert fald i 2-skridts øvelserne, som ikke er for kønne!

Osseau havde også en god dag. Han er et utålmodigt væsen og synes bestemt, der skal ske noget hele tiden, så det med teori, synes han, er noget pjat! Efter noget tid faldt han dog lidt ned og gik rundt og hyggede sig på det skønne område - og tiggede Susannes lækre godbidder, som var meget bedre end mine, så nu må jeg til at koge okseklump:-))))

Nu er han bare helt færdig og snorker på sin yndlingsplads i gangen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar