tirsdag den 8. februar 2011

Django - update:-(

Behandlingen som Charlotte Frigast gav Django i lørdags hjalp ikke noget som helst. Lørdag var han i hopla, men allerede søndag var han næsten lige så spændt over ryggen som før, og han passer meget på sit venstre ben. Når man løfter det og slipper det igen, bliver det sat meget forsigtigt ned - der er slet ikke noget med højre side, så der er virkelig stor forskel at se.

Nu skal han så have smertestillende behandling i 10 dage for at se, om det hjælper. Det har været et gedemarked at få fat i medicinen - i Ringsted havde de det ikke hjemme, så kørte jeg til Hvalsø, hvor de skulle have det, men det var i restordre og skulle komme i dag. Det gjorde det så ikke, da Storebæltsbroen jo var lukket i nat - og så fandt de ud af, at produktet var udgået.....  Nu er det så endelig lykkedes at få Metacam til ham - jeg håber virkelig, det virker!

Jeg har lidt svært ved at overskue det lige nu, og tårerne står mig i øjnene, hver gang jeg tænker på det. Jeg forestiller mig jo alverdens ting, og vi har bare så meget, vi skal nå endnu. Samtidig er det sådan, at vi skal på ferie til Sydafrika på lørdag i 2 uger, men det er ikke lige nu, jeg har lyst til at tage væk. Amanda og Michael er herhjemme og passer hus og hunde - og Amanda skal såmænd nok klare det hele med medicin mv., men jeg synes jo ikke, at Django skal have tage røngtenbilleder, før jeg er hjemme igen, og samtidig vil jeg gerne have en diagnose hurtigst muligt, men vi må jo tage det hen ad vejen.....

Jeg ved jo godt, at han ikke har det værre end han havde før - den store forskel er bare, at nu ved jeg det:-(((

Ingen kommentarer:

Send en kommentar