mandag den 28. februar 2011

Det var den ferie + Osseau blev RØM mv.


Så er vi hjemme igen efter en dejlig ferie i det smukke kontrastfyldte land - Sydafrika. Vores ferie var næsten ren luksus, så vi oplevede mest de gode sider ved landet. Dog var det ene sted i Mossel Bay ikke et sted, jeg vil anbefale, for der mærkede man virkelig konflikterne ligge lige under overfladen. Det er et område, der er stærkt domineret af hvide, men næsten alt var hegnet ind og overmalet med reklamer for diverse sikkerhedsfirmaer, og alt hvad vi hørte, der var samfundsrelateret var "de sortes skyld" - det var ret ubehageligt. Helt anderledes var det i Knysna, hvor vi boede på "Belvidere Manor" - et utrolig smukt og dejligt hotel og område at opholde sig i:-))

Vi kom hjem i lørdags, hvor Amanda var til rallyprøve med Osseau. Jeg var lige kommet ind ad døren, da hun ringede og sagde, at jeg kunne komme (vi var blevet enige om, at jeg skulle vente, til hun havde været oppe), og jeg nåede derned lige til præmieoverrækkelsen. Det var gået super - hun blev 5. vinder med 96 point, og Osseau blev dermed RØM!! Deres næste prøve bliver den 9. april i Tåstrup, hvor de så skal i Ekspertklassen, men det klarer de garanteret flot!!!

Og så lige lidt om Django: Han skal i røntgen på torsdag og have fotograferet hofter og ryg. Han har nu fået smertestillende i knap 3 uger - tilsyneladende med god effekt, men nu skal vi have styr på, hvordan det ser ud, så den helt rigtige behandling kan sættes i gang. Jeg er allerede nu ved at været indstillet på, at vores fremtid ikke ligger på lydigheden længere - men derimod på svømning, spor og tricks. De tre ting elsker Django heldigvis også, og det er jo ham, det handler om!!!!! Men nu afventer jeg lige resultatet, og så ser vi...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar