fredag den 28. januar 2011

Lidt mere om "Årets Sheltie"

Lad mig slå fast med syvtommersøm:

JEG HAR IKKE SKREVET MIN MENING OM KONKURRENCEN OM ÅRETS SHELTIE BÅDE TIL SHELTIEKLUBBENS LYDIGHEDSUDVALG OG PÅ MIN BLOG I DEN HENSIGT AT GØRE NOGEN KEDE AF DET!!!!!

Og jeg er oprigtigt ked af, hvis jeg har såret nogen ved at gøre det!

Jeg har selv nogle års erfaring fra frivilligt arbejde, da jeg har været formand for en patientforening med ca. 600 medlemmer fra 1995-2000, og jeg ved, at det til tider kan være meget utaknemmeligt at yde frivilligt arbejde, da jobbet bestemt ikke altid "bærer lønnen i sig selv". Jeg synes bestemt, det er meget prisværdigt, at nogle mennesker har valgt at lave frivilligt arbejde i Shetieklubben, og jeg giver meget gerne en hånd med, hvis der på et tidspunkt er brug for det!!!!

Derfor vil jeg meget gerne pointere endnu en gang, at det er "sagen", jeg har anfægtet - det har intet med personer at gøre. Jeg har altid lært, at hvis man vil ændre noget, så må man udnytte sin demokratiske ret og arbejde for det - jeg synes, det er meget unfair bare at vælge at være negativ uden at prøve at lave om på det, man er utilfreds med. Jeg er et menneske med mange holdninger, både privat og i mit job, og - desværre - har det, at jeg nogle gange ikke er godt nok inde i tingene, aldrig afholdt mig fra at have en mening alligevel.....så må jeg jo tage de "tæsk", der følger med det!

En af mine venner fra seminariet søgte på FB for noget tid siden efter et kursus i diplomati med sidefag i small-talk - jeg tror, jeg kandiderer til en plads på et sådant kursus!!!!!

Propositionerne er efter Lydighedsudvalgets møde nu ændret således, at der kun kan være en uofficiel prøve, der tæller med i kampen om Årets Sheltie - det er jeg meget tilfreds med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar