søndag den 30. august 2009

Om DM i Sabro

Det var en stor oplevelse at være til DM. Kreds 6 havde lavet et kæmpe stykke arbejde med indmarch, for-sjov konkurrencer og masser af præmier, og hele dagen forløb planmæssigt og for mig at se helt uden problemer.
Også vejret artede sig pænt, der kom enkelte byger undervejs, men vi klarede os da uden det telt, vi endnu ikke har fået købt!

Django og jeg leverede ikke nogen prangende præstation, men det blev dog til 157 point og en placering ca. "midt i feltet", så det var jeg ganske godt tilfreds med. Niveauet var højt og karakterene lave, men Laila Lysdal var en supersød dommer - og lige bortset fra den fotograf, der mente, at Django skulle posere for ham mit i programmet, var det en god oplevelse at gennemføre prøven. (Ikke fordi fotografen egentlig var forstyrrende, men mere fordi jeg diskuterede med mig selv, om jeg på en pæn måde skulle bede ham gå væk...).

Enkelte billeder fra dagen kommer (forhåbentlig) senere, men her er lidt fra "dagen derpå" - en træt Django med sine præmier:

















1 kommentar:

  1. Hej Anita

    Selv om man er meget koncentreret som rallydommer - så opdagede jeg godt fotografhændelsen ud af øjenkrogen! For pokker jeg var imponeret over, at du ikke blev sur! Og samtidig kunne jeg ikke lade være med at smile lidt over, at han SÅ gerne ville tage billeder af smukke Django ;o)

    Mvh. Trine Dyrgaard

    SvarSlet