søndag den 28. juni 2009

Ferie, ferie, ferie

Så er sommerferien endelig kommet!! Det kan godt være at det siges, at lærere holder meget ferie, men hold da op, hvor jeg synes, at sommerferien er fortjent, når vi når dertil....

På hundefronten har det været en hård, men også både sjov og lærerig juni måned, hvor vi har været til konkurrence hver weekend - okay den 14. var "kun" generalprøve, men jeg tror, at det gælder for os alle, at vi gerne vil præstere bedst muligt.
I mandags var det sidste træning på Tuse Næs, og jeg trængte virkelig til pause og har derfor meldt fra til træning i Lyngby på mandag. Men allerede torsdag begyndte det at krible igen, og jeg er nu i gang med at få lavet en træningsplan for de næste 4 uger, så vi er klar til den 25/7, hvor begge hundene er meldt til LP1 på Sheltiedagen i Helsingør - bliver man lidt afhængig eller hvad?

Oven på de 163,5 point i sidste weekend fortalte Conni mig, at det gav nok gav en plads til DM, så det har jeg regnet på hele ugen. Bare det at finde listen på DKK's hjemmeside tog noget tid, og den er ikke opdateret siden 11/6. Så vidt jeg kan se - uden at have en dyt forstand på det - mangler resultaterne fra hhv. Vejen og Kastrup, og så ender vi på omkring en 16. - 17. plads, og der er 20 pladser! Det er da vildt og slet slet ikke med i mine planer for Django, som jeg endnu en gang var ved at opgive al konkurrence med efter oplevelsen i Hårlev i april. Så nu må vi se om der dukker en invitation op med posten...

Dagens oplevelse har været badning af Osseau - ikke kun blev både badeværelse og jeg plaskvåde, det lykkedes også at få både vand og sæbe på hunden uden den store kamp. Stakkels lille hund som hader regnvejr og går uden om enhver vandpyt for ikke at få våde poter!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar