mandag den 10. april 2017

Rallyprøver 9. april

I går havde Aktivt Hundecenter (Anja) og Bluewyle (Johanna) arrangeret dobbelte rallyprøver i Sjællands Agility Center, og jeg var inviteret som dommer i den ene ring, hvor jeg skulle dømme begynder, øvet og ekspertklassen. Conni dømte Championklassen.

Amanda skulle op med både Dumle og Osseau, og jeg har stjålet hendes skriv på Facebook fra i går:

Osseau 1. Vinder med 95 point i dagens første prøve (selvom min mor var dommer i banen ved siden af!!😎💪🏻) og 4. Vinder med 93 point i anden prøve! Han er bare en stjerne!🌟💙🌟💙🌟 Dumle fik 82 point i første bane, med en mistet æresplads.. Og IB på anden bane på grund af stress.. Vi glæder os til ærespladsen forsvinder! Så han kan vise hvor skrap han er blevet til højrehandlingen! 😎😂 tak for lækre baner til Johanna Allanach, Anita Jakobsson og Conni Hansen! Selvom der godt nok skulle bakkes en del! 😂😂😂 og tak til alle for hyggeligt selskab!

Det gik altså rigtig godt - især med Osseau, men den bane Dumle gik hos mig var også rigtig, rigtig flot😀

Det var en skøn og meget hyggelig dag at være dommer - dog undrer jeg mig stadig over, at der var så mange, der sprang over skilt nr. 4😀😀.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar