fredag den 13. februar 2015

Dansehunden

Jeg kan jo ligeså godt bruge en hjemmeforkølelsesdag på lidt blogskrivning, da jeg jo er helt bagud.

Siden sidst har Osseau og jeg været på HTM/Freestyle-kursus hos Anja, og hvor er det bare skægt. Ikke fordi jeg har tænkt mig, at vi skal blive store stjerner i denne disciplin, men mere for at gøre noget andet og få lidt ny inspiration.

Og her kunne jeg så have valgt at indsætte den optagelse, der blev lavet sidste gang, men den er jeg altså ikke helt stolt over, da vi missede en del af programmet, så det blev altså ikke så godt, som jeg havde ønsket. Jeg kunne programmet, og Osseau alle øvelserne, men vi kunne det altså ikke sammen....det vidste jeg egentlig godt på forhånd.....

Opgaven til næste kursusgang er så at finde et stykke musik af  ca. 45 sekunders varighed og sammensætte et program dertil. Osseau og jeg er klart mest til HTM, hvor han skal være tæt på mig, så jeg har tænkt mig grundigt om og sikkert også været farlig for trafikken de seneste dage, da jeg har hørt omkring 100 numre i bilen og skiftet frem og tilbage. Beslutningen er taget: Stig Rossens udgave af  - "Something's gotten hold of my heart", de første 50 sekunder, og programmet er lavet i mit hoved, så nu skal jeg "bare" have det afprøvet, og se hvordan især overgangene fungerer.

Nu skal vi imidlertid lige fokusere på diverse prøver i Sorø i weekenden inden vi går i gang for alvor. Amanda skal op i rally både med Osseau og Dumle begge dage, og jeg skal op i LP 3 i morgen - det skal nok blive nogle hyggeligt
Elsker de billeder Iben Krarup Pedersen tog til DM -
de kører fast som diasshow på min PC.
Totalt fokus fra både Amanda og Osseau:-)
-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar