tirsdag den 22. december 2009

Juleferie






Vi nåede aldrig til Svinninge i søndags, hvor Django ellers efter planen skulle have fået titlen Rally Begyndermester. Vejret var simpelthen for dårligt - sne hele natten havde gjort vejene som sæbe, og jeg er altså lidt en kylling, når det handler om dårligt vejr, så udsigten til at køre 2 x 50 km, brød jeg mig ikke om, så vi blev hjemme, og titlen må vente til næste år!

Det blev i øvrigt også en fin dag med en tur i træningscentret med træning i maskinerne + en tur i massagestol og i solariet - og en eftermiddag, hvor vi lavede konfekt med "ungerne".

Vi hygger os med snevejret, men Osseau får altså ikke lov til at løbe frit før efter den 15. januar, når der ikke længere bliver fyret af, så forleden gik vi til legepladsen ved en af børnehaverne, hvor der jo er helt lukket af - her blev billederne taget.
Juleferien skal udover den obligatoriske julehygge med familien bruges på træning hos Mads Møller søndag - det glæder jeg mig meget til - og generalprøven med "Nørderne" den 30.12, så der kommer til at ske lidt på hundefronten, hvilket er en god ting, da det har været lidt småt med træningen på det sidste!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar