søndag den 20. maj 2012

Superhunden slog til igen:-)

I går var Django og jeg til prøve i Collieklubben. Vi var tilmeldt Brugsprøven, som jo som tidligere nævnt udelukkende indeholder øvelser, som Django - på en god dag - kan til ug. Jeg blev derfor noget nervøs, for resultatet ville jo afhænge fuldstændig af, om han var på eller ej. Hans fjollerier viste sig da også undervejs, men generelt var han rigtig, rigtig dygtig, og da han startede med et 10-tal i sit, var jeg rimelig sikker på, at det nok skulle gå.

Flotte point undervejs med skøre ting i fremsending og næseprøve... Næseprøven fordi en tæve havde tisset lige ved siden af, hvor pindene lå, så det gav point alligevel. 0 i dækken, hvor han satte sig op, betød ikke noget - han blev, hvor han skulle og frem for alt: han gøede overhovedet ikke:-)
Skudprøven til sidst var overhovedet ikke noget problem, både han og Louis var iskolde!

For at få titlen skal man have mindst en 2. præmie, og der er plads til at smide 60 point. Vi endte på 181 og vandt derfor klassen med en 1. præmie - jeg var rigtig godt tilfreds med Django, selv om jeg godt kunne ønske at han lod være med at sætte sin egen dagsorden undervejs!

Detaljer fra prøven ses på hjemmesiden
Paul tog video - tak for det: her er positioner under gang og stillingsskiftet.

Billedet taget af Grafiko.dk
På vej i feltet - næsten uden omvej:-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar