lørdag den 1. januar 2011

Godt nytår - så fik vi den aften overstået!

Jeg har aftalt to nytårsfortsætter med hundene:
Osseaus er, at han skal lade være med at være så sart over for andre hunde. Det går fint indtil videre - vi mødte kun én på morgengåturen:-)))
Med Django prøvede jeg at aftale, at han skal lade være med at gø så meget - naivt af mig!!!! Det er brudt indtil flere gange allerede.....
Selv om han er ligeglad med fyrværkeriet, når han er ude, syntes han, at han skulle være med i festen, hver gang Osseau gøede i aftes - temmelig anstrengende var det:-((( godt vi ikke havde gæster, men kun var os selv.
Osseau var ikke sådan rigtig bange i år, det er meget værre, når han hører noget udenfor, så han var ikke ude fra kl. 15.30 i går til kl. 8 i morges - han vendte om i døren hver gang, selv om jeg prøvede at få ham ud på de mest stille tidspunkter.... Jeg synes godt nok, der var mere end almindelig gang i den fordelt over hele aftenen, end der har været tidligere, måske man skulle overveje en ødegård i Sverige til næste år!!

Det værste skyderi kl. 12 gik dog fint. Fjernsynet skruet højt op til "Vær velkommen Herrens år" efterfulgt af Thomas Helmig koncert for fuld udblæsning med min fantastiske sang til - det var vældig hyggeligt med en hund under hver arm:-)))))

Rigtig godt nytår til alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar