torsdag den 30. december 2010

Dejligt at komme ud - og at komme hjem med fine præmier:-))))

Ihh, hvor vi trængte til at lave noget hunderelateret her i ferien, hvor det er så som så med træningen.
Derfor var det jo helt perfekt, at jeg havde fået os meldt til rallyprøverne, der blev afholdt i Ll. Skensved i dag - Sydkystens Hundeskoles første officielle rallyprøver. Et super arrangement, hvor alt kørte på skinner.
Django og jeg skulle for anden gang prøve kræfter med ekspertklassen. Det gik rigtig godt, og vi endte med 84 point. Django var totalt hyper og syntes bestemt, at der var alt for langt mellem belønningerne....så han hoppede op og ned ad mig hver gang, vi passerede et skilt:-))))

Amanda og Osseau gik en super bane i øvet klasse til 98 point - nu mangler de kun en enkelt pind mere i den klasse!!! Som barnets far siger, så er det jo meget godt klaret i betragtning af, at hun aldrig træner med ham - hvad kunne det dog ikke blive til, hvis hun gjorde lidt for det:-))))))

Der var masser af flotte resultater i dag. Tillykke til de tre, der blev DKRLCH og bestemt også et stort tillykke til Charlotte og CJ, der er vendt stærkt tilbage til rallybanerne igen - 100 point i Ekspertklassen er altså ret blæret:-))))))))

Noget fik vi dog med hjem. Udover sponsorpræmierne (Godbidder fra Olivers og kort lavet af Berit Bilde) fik jeg også gevinster fra min deltagelse i hhv. Paul og Connis julequizzer = 3 x 2. præmier:-)))
Det blev til gavekort til My Dog (der straks blev omsat i deres stand i ridehallen til hundeguffer og -legetøj) samt en stor pose chokolade. MUMS!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar