tirsdag den 28. august 2012

Dejlig træning

Det blev en rigtig god gang træning hos Johanna:-)
Dagen i går var ellers ikke den bedste, og jeg var tæt på at melde afbud, men jeg kom heldigvis afsted. Jeg forstår ikke, at jeg ALDRIG får det lært: Django er ikke god til kødben (!!!!), og det fik de jo søndag. Resultatet blev adskillige gange opkast fra ca. kl. 23.30 søndag aften og fra kl. 4 dårlig mave, der krævede hjælp til døråbning flere gange.....det blev ikke til meget søvn. Han fortsatte med at være dårlig det meste af dagen i går, og jeg kom hjem efter arbejde til en gang gulvvask, men nu er det heldigvis overstået.

Nå, til træning kom jeg, og Osseau kunne godt huske de nyindlærte øvelser. Glimrende stå-dæk med ny kommando, den skal finpudses og generaliseres, så det skal vi arbejde på. Flotte dirigerede udløb til targets lavede han også, og så var jeg glad:-) Han er også ved at blive god til at aflevere næsepinden, han holder den lidt "cigar-agtigt", så det må jeg se at få styr på.

Johanna havde lavet en bane med forskellige øvelser, der ikke blev gennemført helt efter planen. Ståen i positioner u/gang var noget skrammel og ligeså fremsending på lang afstand, men det er detaljer, som det skal nok komme hurtigt, så det bekymrer mig ikke. Springet og næse-søget + de andre positioner var flot. så jeg var ok tilfreds. Og fællesøvelserne - sitten er super, i dækken (som i går var uden den lange line) er han ikke tryg. Han halser en del, bliver godt nok liggende, men han bryder sig bestemt ikke om det....

Og så var dagens gode nyhed, at Lotte iflg. sin hjemmeside nu har solgt den sidste blå hvalp!!! Det var lige præcis den, Henrik havde forelsket sig i, der var tilbage, da resten var fordelt, så vi har diskuteret det lidt, men igen - vi skal ikke have hvalp på nuværende tidspunkt:-))))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar