fredag den 30. marts 2012

Rallyoplevelser

I onsdags fejrede jeg min fødselsdag med den sidste undervisningsgang på mit første rallyhold. Det har været supersjovt både at planlægge og at gennemføre undervisningen og rigtig dejligt at se, at kursisterne rent faktisk får udbytte af de råd, jeg har givet dem. Det er nu dejlig nemt at undervise dygtige og velmotiverede elever, der tager de udfordringer op, der stilles:-))

I går - torsdag - var der så rallyprøver i hallen arrangeret af Sydkystens Hundeskole og med Johanna som dommer. Det gik som smurt, Championklassen var først - Amanda var nr. 4 af 8 starter og sørme om ikke hun blev nr. 2 med 85 point. Samme pointtal som Charlotte og Spot, som bare var 2 sekunder hurtigere...
Det gik bare rigtig flot! Totalt fokuseret hund og en fører, der også havde hørt godt efter, hvad hendes instruktører har sagt i løbet af den sidste måneds tid:-)))) Hun gjorde sit bedste for at holde sine hænder i ro i stedet for at frustrere ham med sine viftende hænder, som hun har haft tendens til på det sidste.
Nu har vi så fået læst på reglerne for kegleøvelsen (den kostede dyrt i går), så nu er de helt topklar til på søndag i Christiansfeld!!!!

1 kommentar:

  1. Pøj pøj til Amanda og Osseau. Jeg kryder alt hvad der kan krydses for at I gennemfører en fantastisk prøve i morgen og kvalificerer jer til DM!!!

    SvarSlet