lørdag den 4. juni 2011

Superhund og Stjernehund:-)))

Dejlig eftermiddag i går hos Chesapeakeklubbens rallyprøver.
Amanda var taget til Jylland, så jeg skulle gå med begge hundene - først med Django, som bare var helt fantastisk! Han gik bedre, end han nogensinde har gjort - desværre mistede vi bakkeøvelsen (den bliver vi altså nødt til at lære!!!!), men han landede på 88 point, super -superflot!!!!

Så blev det Osseaus tur. Jeg var selvfølgelig spændt på, hvordan han ville reagere på mig som fører.
Jeg har gået en rallybane med ham før - i onsdags, da jeg var til træning med Django! (+ en kort bane torsdag aften!), så det kunne jo godt være, at han ville lave samme nummer med mig, som han har gjort de sidste 3 gange med Amanda... Men NEJ - han var totalt skarp, vi måtte lave bakkeøvelsen om, endte på de magiske 95 point, der gav den 1. pind og blev 3. vinder oven i købet.
Totalt stjerne er han:-))))

"Lånt" billede fra i går:
Foto: Annie Larsen


Ingen kommentarer:

Send en kommentar