lørdag den 22. september 2012

Bedste resultat

201,5 point var hvad det gav i dag til prøven i Collieklubben i Køge - vores bedste resultat i officiel prøve:-))
Jeg er ved at være lidt træt af LP 2, da vi efterhånden har været i den klasse temmelig længe, men nu er der lys forude - for første gang lavede Osseau nemlig en perfekt aflevering af apporten til en prøve, og det er jo den øvelse jeg har villet have styr på, inden vi prøver kræfter med LP 3.

Prøven startede med en 10-tals dækøvelse, og vi var så nr. 2 i den gruppe. Fri ved fod startede flot ud, men Osseau blev usikker undervejs og stoppede op midt i det hele. Jeg fik ham dog videre, og det blev til et 7-tal. Jeg var rigtig tæt på at blive irriteret, men tog mig sammen!!! Efter 10 i springet var det tid til apporten, og med den i hus til en 9'er, var det egentlig næsten ligemeget med resten:-))

Bortset fra apporten var der bestemt også andre lyspunkter:
Et næsten knivskarpt stillingsskift (han satte sig lidt for tidligt op til sidst) med en supersej stå-dæk + en fremsending, hvor han blev forstyrret af et udrykningskøretøj (han er virkelig bange for den lyd!!!). Han stoppede i udløbet, men fortsatte selv - kun en ekstra indkaldskommando måtte der til, fordi jeg aldrig kan huske, om jeg kalder "plads" eller "Osseau".....

Jeg er SÅ glad for, at jeg har lært at fokusere på de ting, der lykkes, og jeg gik ud af banen i totalt godt humør, det var en rigtig, rigtig god oplevelse - og som altid dejligt at have Marianne som dommer:-)))


Ingen kommentarer:

Send en kommentar