søndag den 22. juli 2012

Av min ryg

Jeg er lige nødt til at jamre mig i fuld offentlighed!

Jeg slæber rundt på eftervirkningerne af en 20 år gammel bækkenløsning, som jeg normalt ikke mærker meget til, selv om jeg stort set altid har lidt ondt et eller andet sted i kroppen på grund af mine meget hypermobile led. Det forhindrer mig dog ikke i at have en helt normal dagligdag med fuldtidsjob, træning af både mig selv og hundene m.v.

Men det der med ferie er altså ikke godt! Der har været tid til alt for mange gange Zumba og alt for meget hundetræning, til at det er godt for mit elendig skrog - det her med at bukke ned til venstre for at belønne i pladspositionen er ret skidt.... Det gik så galt fredag formiddag. I det jeg rejser mig efter morgenkaffen skrider mit venstre bækkenled og av, hvor gjorde det ondt - det er nok 10 år siden, det sidst er sket!!!
Jeg kunne næsten ikke støtte på venstre ben og måtte ned at ligge på gulvet i håb om, at det ville komme på plads igen. Det gjorde det nu ikke helt, men nok til at jeg kunne gå rundt igen (fordelen ved hypermobiliteten!!!), men da Henrik kom hjem kunne han sætte det nogenlunde på plads.
Det gør nu stadig ret ondt, alle muskler og ledbånd bliver jo også gevaldigt påvirkede af, at leddet skrider, så jeg skal nok have fat i min gode fys så hurtigt som muligt i morgen.

Nu har jeg tænkt mig at tage til Zumba i håb om at få løsnet op i musklerne - det kan selvfølgelig også risikere at gøre det meget værre, men det duer altså ikke, for i morgen skal jeg med Sydkystens Hundeskole aktivere 17 børn + hunde hele dagen. Det bliver helt vildt sjovt, og vejret bliver perfekt:-)).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar