mandag den 16. januar 2012

Weekend med super træning

Lørdag morgen havde jeg en aftale med Paul om træning i hallen. Osseau blev syg med opkast fredag aften, så det blev Django, der kom med - og som Paul sagde: "han virkede lidt rusten". Det var første gang, han var i hallen, og uha hvor er der mange spændende dufte der, så det varede lige lidt, før det gik op for ham, at han også skulle lave noget...
Første øvelse var positioner under gang, det skal da nok lige trænes op igen, men det skal nok komme. Trippen, snusen mv, hmm.....
Dirigeret apportering har han kun lavet i fuld øvelse et par gange, men hold da op, hvor var det bare flot, det han lavede. Fremsendingen ligeså, det kan han bare helt skarpt:-) Også fællesøvelserne går godt, både sit og dæk er uproblematiske, nu skal jeg bare blive noget bedre til at komme noget mere i skjul, så det bliver mere end 10 sekunder ad gangen! Super tilfreds var jeg, da jeg kørte hjem, det skal nok blive godt.

Søndag var Osseau frisk igen, og vi var på hold hos Conni. Et dejligt hold at træne på, selv om det var med varierende succes.....Osseaus dæk er noget skrammel, især når det er som første øvelse - jeg tror, han gik med de første tre gange, jeg forlod ham!!! Men så fattede han, at jeg mente det og blev liggende. Lige så rodet dækken er, lige så stabil er sit-øvelsen - ingen slinger i valsen der. Positioner under gang er også ok, dækken er ikke helt på plads, men næsten. Springapportering med tyvstarter, men who cares - han er glad for at samle apporten op:-), så det skal vi nok få styr på! Super næseprøve, der er ingen tvivl om, at han bruger sin næse som han skal, afleveringen er selvfølgelig ikke på plads, men det er bestemt også på vej. Lige nu har jeg svært ved at se, at han nogensinde skal klare 4 minutters fællesdæk med mig i skjul, men de andre øvelser skal det nok lykkes at få styr på....

Super duper dejlig træning var det:-))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar