søndag den 22. januar 2012

Godt og skidt

Endelig startede Johanna træning igen - det har jeg virkelig glædet mig til! Jeg kender ingen instruktør, der som hende er vildt positiv samtidig med, at hun alligevel får sagt, hvad hun mener, der skal gøres bedre:-). Denne gang er jeg kommet på "natholdet". Træningen slutter - officielt - 21.10, det piver jeg lidt over, da jeg er udpræget A-menneske og helst skal ligge i min seng kl. 22. Men jeg ofrer nu gerne min nattesøvn for en god omgang træning:-))
Vi fik MEGET ros for apporten, ganske velfortjent synes jeg selv:-))), vi har virkelig knoklet, men er nu rigtig godt på vej, og jeg fik naturligvis gode ideer til det videre arbejde. Også med 2-skridts-øvelserne er der sket en klar forbedring siden efteråret. Stillingsskiftet er virkelig faldet fra hinanden igen, så det er åbenbart en øvelse, der for Osseau kræver vedligeholdelse - nu starter vi forfra igen, igen med skiftene stå-sit, og stå-dæk, "been there - done that" et utal af gange, måske er jeg nu blevet klogere???

Nå, i dag skulle vi have været på Hasselgaard til en mini-nørdprøve, men det aflyste jeg i går, da vi efter en tur i fitness-centret i går formiddag kom hjem til en syg Osseau, der havde skidt over det meste af huset - klogt gjort at aflyse, den vej er det nu slut, men han kastede op igen kl. 6 i morges, så frisk er han ikke endnu:-( Han skulle jo nødig smitte en løbsk Tira, der skal på date på Bornholm i næste uge.
Det betyder så også, at Django må med på Connis hold i eftermiddag, men det går nok endda.

Jeg har nu fået meldt til et par prøver, hhv. Amanda og Osseau til rally i Christiansfeld, og Django til Brugsprøve i Collieklubben den 19. maj. Jeg troede ellers, at det var velovervejet med Christiansfeld, da vi kunne kombinere det med en miniferie hos min far på Djursland - nu har han så bare lige fået solgt huset, og skal være ude til 1. marts, og min søster har ikke påskeferie, så det bliver nok bare til en lang søndagstur, men nu må vi se....

Og en anden ting - jeg har før jul købt en hundepude i Netto.
Det var en stor fejl kun at købe en, da den er blevet utrolig populær, men inden jeg opdagede det, var de væk, og jeg har nu forsøgt mig i flere forskellige butikker, om de skulle have en tilbage. Skulle der være en læser, der støder på en et sted, må I meget gerne give mig en melding - hundene elsker den, så vi bliver nødt til at finde en mere:-))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar