søndag den 3. oktober 2010

Yes, we did it :-))

Så lykkedes det at få den LP 2-titel i hus - i 5. (officielle) forsøg!
Det har faktisk været en lidt mærkelig dag. I morges var jeg træt ovenpå fødselsdagsgæster for Daniel i går, og jeg syntes ikke rigtig, at jeg var opsat på at tage afsted. Samtidig var jeg også ret nervøs - meget mærkelig blanding! Jeg havde sagt til Amanda, at hvis vi kiksede helt, så måtte hun jo redde familiens ære med Osseau i rally.....

Fællesdækken gik bare perfekt! Django peb lidt, men for første gang i år lykkedes det at få 10 i den øvelse, og derfra tog jeg det egentlig meget roligt. 2-skridtsøvelserne var noget skod, Django havde mere travlt med at kigge efter Amanda og Osseau, men resten gik ok. Django knaldapporterede, men det havde jeg næsten også forventet - vi fik dog point i øvelsen, så det var fint. Han lavede et super stillingsskift og sluttede af med det flotteste søg og valgte den rigtige pind - så fantastisk!!!
Resultaterne er lagt ind på hjemmesiden. I alt 190,5 point og 4. vinder, det var en dejlig oplevelse.

Det gik slet ikke for Amanda og Osseau i dag :-(. Amanda var vildt nervøs, det var debut i øvet klasse og dermed første gang uden line. Læg dertil en træls dommer, der ikke var specielt samarbejdsvillig med hensyn til en aftalt ændring af rækkefølgen, så de kunne undgå at skulle op samtidig med Django og mig på banen ved siden af - og resultatet blev Osseau, der forlod banen ved skilt nr. 3! Amanda prøvede at komme banen igennem, men der var ingen kontakt, så hun opgav efter yderligere et par skilte - meget, meget ked af det!
Øv for det, men hun prøver igen med Trine som dommer på søndag, det kan kun blive bedre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar