søndag den 4. november 2018

Anita og Osseau FS1 Samsø 201018




Vores allersidste optræden i Freestyle ses her. Kønt var det bestemt ikke! Jeg tilmeldte udelukkende på grund af at vi manglede et resultat for at deltage i Årets Sheltie i Sheltiklubben - heldigvis bestod vi, blev nr. 3 (af 3 altså:-)) og fik dermed 3 Q-point.

Dommerne var Anja, Lizza og Camilla.

Udførsel:

6,0 - Rigtig fint program, trækker 0,3 for lyd

6,0 - Hvinen -0,1. Meget tydelige håndtegn. En del misforståelser

6,0 - En stor del af øvelserne bliver udført rigtig pænt.
        Der er dog en del tøven undervejs, der går ud over flowet

Sværhedsgrad:

6,1 - Ok

6,1 - Ok for klassen

6,3 - Ok for klassen

Musik og fortolkning:

6,0 - Ok, fin musik til ekvipagen. God stemning

6,0 - Der mangler lidt struktur i programmet, "lidt skarphed".
        Det bliver lidt meget "gå omkring" for jer begge.

6,2 - Ok, jeg ville dog gerne se stemningen underbygget noget mere

De var søde de dommere:-)

Osseau og jeg lavede slet ikke samme program, jeg anede ikke, hvor han befandt sig under en stor del af programmet, og vi var ikke enige om en stor del af øvelserne! Fx. er vores afslutningspose "feet up" - det var ikke nemt at se:-))))

Jeg må sige, at jeg er rigtig glad for, at vi nu ikke behøver at diskutere det program mere!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar