lørdag den 29. september 2018

Osseau HTM 3 i Ringsted - Træls, men så heller ikke værre!





Videoen giver svaret på titlen på dagens blog. Som man kan se, er der rigtig meget, der går galt undervejs - og så er det jo, at man skal fokusere på det, der gik godt i stedet:

Min plan var, at indgang og start skulle lykkes, og det gjorde det, så det bør jeg jo være tilfreds med - eller hvad???

Jeg er bestemt tilfreds med både indgang og start, og jeg synes faktisk også, at mange er positionerne er pænere på videoen, end jeg følte det i ringen, men jeg kan jo ikke være tilfreds med, at Osseau ligner en, der hellere ville være et helt andet sted (fx. i nærheden af dommerbordene med guf på....)

Jeg tænker - og måske er det mere ærligt over for mig selv at skrive det - at jeg har større ambitioner, end jeg vil stå ved. Det gik jo virkelig godt i Mørkøv, og mere vil nok bare have mere.

Jeg vil virkelig gerne bestå HTM 3 - så er det sagt!!!!!

Jeg ved stadig ikke helt, om vi har et program, som vi kan bestå med, hvis det bliver udført ordentligt, men jeg synes efterhånden, at jeg har brug for at få nogle dommerkommentarer om det, så vi kan komme videre, og det får vi altså ikke, når vi laver sådan noget skrammel og bliver disket:-((

Jeg føler, at vi har et godt program - jeg elsker at træne det, og jeg synes, at Osseau er fantastisk og nyder træningen, men det vil da være rart med lidt point også, så jeg har noget at måle på.....

Ja, jeg var for anspændt, og det blev ikke bedre af, at Osseau var totalt speedy og nok også lidt understimuleret. Jeg kæmpede hårdt for at holde hans fokus, og da musikken så koksede, gik det helt galt i mit hoved, og derfra blev det kun værre..... Jeg aner ikke, hvad der skete, men musikken sprang pludselig tilbage og blev meget lavere. Jeg har tjekket den nu, og usb'en fejler altså ikke noget, men jeg må hellere lave en ny til næste gang.

For ja, naturligvis bliver der en næste gang - alt andet vil ligne mig dårligt!

Tak for hjælpen til alle jer, der lyttede:-)








Ingen kommentarer:

Send en kommentar