onsdag den 30. december 2015

Dejlige julegaver

Jeg har fået de mest fantastiske julegaver i år. Udover de ønskede gryder og det meget ønskede Georg Jensen armbånd og meget andet, var der også to meget overraskende gaver under træet:

Henriks søster er en meget dygtig maler, men mest ud i det abstrakte - vi fik i øvrigt også et maleri af hende - men Amanda havde sendt hende et billede af hundene, som hun så havde malet efter.

Det fik jeg i gave - resultatet blev således:
Det er så fantastisk - billedet lever jo slet ikke op til, hvor skønt maleriet er.
Jeg er SÅ glad for det!

Ligeså overraskende var gaven fra Amanda, Michael og Daniel:

Den skønneste tegning af hundene - tegnet af Louise Hansen
Jeg blev altså så glad, at jeg var lige ved at græde - det ligger ellers ikke helt til mig:-)
Tegningen skal indrammes og op på væggen i stuen..


Begge er hhv. malet og tegnet efter to af de fotos, som blev taget af Laila Stender tidligere på året.
Og for at alt dette ikke skal være nok, var jeg så heldig at vinde en af de mange adventskonkurrencer på Facebook: en fotosession hos Anne Gisselø i det nye år - det glæder jeg mig til:-))))

I morgen står den på de traditionelle rallyprøver hos SHS, det skal nok blive en god dag.

Rigtig godt nytår!

1 kommentar:

  1. Sikke nogle fantastiske hundegaver :-) Lykken er, når man er hundenørd :-)
    Godt Nytår.

    SvarSlet