mandag den 16. september 2013

LP 3 i Målev

I går var Osseau og jeg igen oppe i LP 3, hvilket resulterede i vores hidtil bedste resultat: 189,5 point med nuller både i dirigeret apport og i næseprøven. Lidt trælse nuller da apporteringen jo har været et fokusområde meget længe og en af to øvelser, der bare SKULLE virke i går!!! At han ikke tog næseprøven kom i den grad bag på mig - han løb slet ikke derud, det stunt har han aldrig nogensinde lavet før, men det er jeg nu ikke så bekymret for....
Osseau var træt i går og ikke helt på, lørdag var vi på klikkeruddannelsen, og det er altså en lang og hård dag, når man er hund (også når man er mig, men jeg vælger jo selv:-)).

Prøven ses her: http://youtu.be/ZRE0fExrVbM
Det ser såmænd ok ud, så de gode resultater skal nok komme.

Og apropos gode resultater så var der mange i løbet af weekenden - totalt velfortjente 1. præmier til Paul og Lille Bjørn og Mette og Fifi. Også til Lonni og Mayday der fik 1. præmie for 3. gang og dermed blev Lydighedsmester. Og lørdag blev min tidligere træningsmakker Vibeke med Julie Lydighedschampion:-))). Kæmpe, kæmpe stort tillykke til jer alle - jeg er helt stolt over at kende så mange dygtige mennesker (og også ret misundelig, men på den gode måde:-)).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar