onsdag den 18. september 2013

Hvor dum kan man være!

I søndags forvred jeg min fod midt i LP-prøven. Mine fødder er jo elendige i forvejen, så det gjorde pænt ondt og betød besøg hos fyssen og to dage på sofaen.

Ikke desto mindre skulle jeg absolut til træning hos Charlotte i går aftes - jo, argumenterede jeg overfor Henrik, det kan sagtens lade sig gøre med gode støvler osv. Nå, men den fod sammenkoblet med, at Osseau har haft dårlig mave de seneste dage ( ikke syg, men for meget mad i forbindelse med weekenden) betød, at ingen af os var specielt motiverede for at træne, da det kom til stykket, så der var ikke meget, der lykkedes. Det er simpelthen for dumt at tage til træning i den situation - jeg vidste det dybest set godt, men da jeg i forvejen har været væk flere gange, ville jeg afsted.

Positivt var feltet, indkaldet, stillingsskift og fri ved fod i langsom gang. Springapport, næseprøven og koncentrationen generelt var virkelig noget møg - græsset på træningspladsen dufter bare alt for godt!!!!

Nu skal der godt nok trænes, hvis vi skal klare os nogenlunde fornuftigt til næste prøve den 28. september!!

Heldigvis var Amanda og Dumle også med, og de er altså superseje sammen:-)). Amanda har ikke meget tid til at træne ham, men han er virkelig glad for at arbejde, så hvis hun får gjort det noget mere ved det, skal de nok klare sig godt. Rally er det primære mål - resultatbøgerne er bestilt, og hun melder nok til dobbeltprøven i SHS den 5. januar - men hun også meget gerne træne LP.
Det gjorde de jo så i går, og det blev både til stå, spring, stillingsskift, intro til næseprøven og en hel del mere. Dumle er totalt fokuseret på Amanda og helt ligeglad med, at der er andre hunde på banen - det er ret imponerende!


Dumle:-)
 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar