lørdag den 4. februar 2012

Så gik den uge....

...med at ligge på langs. I går prøvede jeg at google mine symptomer og fandt ud af, at det kunne være alt fra sukkersyge over skjoldbruskkirtel-et-eller-andet til stress - så jeg blev enig med mig selv om, at det nok var en virus, der slog mig ud:-)) Man skal aldrig begynde på sådan noget....

Stresset kan man jo ellers sagtens blive (men det er jeg nu ikke)! Det har jo været nogle meget mærkelige måneder, vi har været igennem, og i sidste weekend var vi så i Jylland for at rydde op og ud i alle min fars ting. Han har jo fået solgt huset og skal nu flytte i en ganske lækker lejlighed allerede den 25. februar, gisp!!!!
Det er en meget speciel oplevelse at tømme sit barndomshjem og bogstavelig talt rende med sølvtøjet, men som Amanda sagde, så er det fantastisk, at min far tager det, som han gør. Han virker meget afklaret med situationen, nogle ting er det selvfølgelig vigtigere for ham, at vi får end andet, men hvor er der bare mange ting, som han ikke vil og kan have med sig.
Min mor har gået til porcelænsmaling i mange år,  så der er en million malede ting, der er rigtig flotte. Hun var også ansat på Glasmuseet i Ebeltoft i mange år, så der er også rigtig meget glaskunst - og Amanda mener, at hun skal have det hele.....og hvor skal det så være, til hun flytter hjemmefra???? Ja, her!!!

Selv om vi er 4 søskende, så er det helt uproblematisk at dele tingene - det er bare: "Nå, vil du ha' det" - "Det gør du bare", så det er rigtig rart. Det, som ingen rigtig vil have, men vi ikke nænner at smide ud ender i min søsters kælder, som nok bliver noget proppet:-)

Nok om det. Det er selvfølgelig ikke blevet til meget træning i ugens løb, da jeg har været syg. Jeg har fået trænet Osseau ca. 5 min. om dagen: fastholdelse i dækpositionen og ingen-tygning i næsepinden - det første går noget bedre end det andet....men nu må vi intensivere lidt i næste uge.
Først i går fandt jeg ud af, at det er så koldt, som alle siger - Henrik har luftet hunde hele ugen! Men hold da op, hvor er det fedt vejr, jeg elsker den luft og det klare solskin, så længe sneen holder sig væk er jeg glad:-)

I aften starter prøvesæsonen så småt med rallykonkurrencen i hallen i Greve. Det bliver en prøve-prøve, da Amanda næsten ikke har trænet de seneste måneder, så jeg filmer hende, og så tager vi den derfra, så hun kommer ordentligt i gang. Hun skulle jo gerne nå sit mål om DM, men så må hun lige tage sig sammen....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar