søndag den 5. februar 2012

Sæsondebut

I går aftes kom Amanda og Osseau så i gang med årets rallyprøver - som jeg forventede, blev det uden den store succes...de mangler i den grad træning, så samarbejdet kommer på plads igen. Osseau hoppede noget rundt, blev sikkert også trukket for gøen mm. og kunne, som de fleste andre i klassen, ikke finde keglen under "Fremsending til kegle". Det var en snæver, men i øvrigt en glimrende bane med flow i og uden hadeøvelsen: "Stå foran - Hunden bakker", så der var ellers gode muligheder for en god gennemgang, der endte med 73 point...

Vi håber på bedre held næste gang, som er den 29. marts, nu har hun da noget tid til at træne!

Jeg skulle jo have filmet, men tør næsten ikke indrømme, at der gik ged i det - igen, igen, så jeg må se, om jeg overlever at fortælle Amanda det:-) Det blev kun til en lille smule af opvarmningen...

I øvrigt morede Frank sig kosteligt over Osseau, som han mente så helt elektrisk ud - bare fordi han var blevet børstet i dagens anledning og så lidt lækker ud:-) (og at jeg ikke kan finde ud af at soignere ører...) - døm selv:


Det er simpelthen lykkedes mig at få fat i en mere af de tidligere efterlyste hundepuder, så nu er der én til hver. Hundene elsker dem og bruger dem konstant, og samtidig er de meget hundehårsvenlige og lette at rengøre - totalt win-win situation:-))



Ingen kommentarer:

Send en kommentar