mandag den 1. august 2011

Et kedeligt hundeliv

Jeg tror, hundene er temmelig trætte af aktivitetsniveauet her i huset p.t......
Jeg havde en plan om, at renoveringen af vores soveværelse skulle tage præcis 5 dage, men efter jeg nu har brugt 3 dage på at få det sk... savsmuldstapet af og 2 dage på at spartle alle de revner + store huller i væggen, der dukkede op, må jeg erkende, at jeg nok har overvurderet mine håndværksmæssige evner en smule:-(
Alt det fulgt af en weekend der bestod af et længe planlagt besøg hos gode venner på Fejø, sygebesøg på Roskilde Sygehus hos en veninde, der har fået foretaget en ret stor operation, samt (pligt)besøg hos svigeforældrene betyder, at der nu venter arbejdet med at sætte glasvæv op + to gange maling, øhh måske får jeg ikke lige lavet de tre andre planlagte rum, før det er tid til skolearbejde igen....

Dt betyder også, at hundene bliver grusomt svigtet!!! De får selvfølgelig de sædvanlige tre gåture pr. dag, men helt uden træning og andre sjove ting undervejs. Men de kan da underholde sig selv og forsøger ihærdigt at få os med. Osseau er oven i købet begyndt at komme slæbende med legetøj, og Django hygger sig mægtigt med at bære rundt på spartler, sandpapir og har endda forsøgt sig med hobbykniven...:-) Lidt dårlig samvittighed har jeg, men mon ikke de klarer det og er topklar til træning, når vi kommer i gang igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar