tirsdag den 7. september 2010

Så er de friske igen - og en måske lidt for spændt bue!

Det har været en hård omgang dårlig mave denne gang - især for Osseau. Det sker jo ind i mellem, at der skal "renses ud" efter en træningsomgang, hvor der måske er blevet frådset for meget med gufferne, men det var nu ikke bare det, da Osseau startede natten mellem tirsdag og onsdag i sidste uge - han var ude 3 gange.... da jeg kom hjem onsdag (tidligt) havde han været dårlig, torsdag blev jeg hjemme (hvorfor er der ikke noget, der hedder "Hundens første sygedag"???), fredag troede jeg han var frisk, men nej....
Midt i kaffe og knækbrød med en veninde startede Django så fredag og fortsatte i weekenden, men nu tror jeg, der er styr på det.

Jeg maler jo altid "en vis herre på væggen", når hundene fejler noget, men de har begge både spist, drukket og været glade, så vi klarede den uden besøg hos dyrlægen. Jeg var godt nok ved at være noget betænkelig, da Osseau ikke rigtig fik det bedre, men det gik.
Træningen hos Charlotte i går aftes måtte vi springe over - de havde ikke lige brug for en times guffer...., men vi har lige fået trænet nogle enkelte ting her i eftermiddag, og Osseau skal også til agility i aften.

Jeg havde heldigvis ikke meldt til Landsonkurrencen, da vi skulle have gæster lørdag, og jeg samtidig er noget presset på jobbet. Samtidig bliver det ret hektisk - måske for meget? - den kommende tid, hvor alle weekender er booket:
11/9 med 25 års studenterjubilæum i Jylland - så er den weekend gået, 19/9 rally i Albertslund, 25/9 rallychampionkursus med Conni, 3/10 LP og rally i Fensmark, og så melder jeg jo nok også til LP hhv den 10/10 og 16/10 - den LP 2 skal altså lykkes....

Ambitøst -tja, men det er jo med hunde, så det kan jo ikke stresse!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar