fredag den 31. juli 2015

Fed træning og forstuvede fødder

Jeg ligger nu på sofaen med is på skiftevis højre fod og venstre ankel! Jeg tog et styrt uden lige til morgen på den korte luftetur med hundene, hvor det på en eller anden måde lykkedes mig at forvride begge fødder....
Heldigvis var Henrik kun lige kørt hjemmefra, så jeg ringede til ham, han vendte om og kom og samlede mig op. Han tog så hundene, og jeg tog bilen hjem - jeg kunne fint køre, dog kneb det med at trykke på bremsen, da jeg skulle dreje, ups - men det gik da.....suk, jammer og klage, også fra Osseau, der nu er vant til at komme på en længere tur uden Django en times tid efter morgenturen....han er noget utålmodig nu, så jeg har hidkaldt en veninde, der kommer om lidt og går med ham.

LP-prøven i Køge i morgen er jeg noget usikker på, om jeg kan deltage i :-(((

Nu til det positive: Ugens træningstimer er gået fantastisk. Tirsdagens trickshold blev flyttet til hallen i Ringsted på grund af den elendige vejrudsigt. Vi skulle have afsluttende prøver, og jeg skulle egentlig have vist, hvor langt vi er med FP 3, men jeg valgte i stedet at vise mit htm-program, og det gik helt glimrende med flotte karakterer til følge. Super dejligt.

Onsdag i Ballerup blev en våd affære! Temaet var motivation med uforudsigelig afstandsbelønning - virkelig noget Osseau tænder på! Fed træning selv om der kom nogle heftige byger, og klamme snegle  hyggede sig i græsset!!!

Torsdag mødtes jeg med Conni og Paul i hallen i Ringsted. Jeg elsker den hal, Osseau er dejlig tryg i den, da han har løbet meget agility der, og den er bare rigtig behagelig at træne i.
Det blev bare de lækreste træningstimer - først gik vi vores htm-programmer, og Osseau og jeg gik nok det bedste, vi endnu har gjort:-))) Dejlig følelse, fedt samarbejde og gode tilbagemeldinger.
Vi arbejdede derefter med motivation alle sammen, og det gik rigtig godt for os alle.

Jeg ville gerne teste vores FP 2, hvilket gik rigtig fint - der er stadig noget at arbejde med, men samlet set ville vi nok bestå på nuværende tidspunkt. Conni testede FP 1 med Malou, og Paul FP 3 med Max - begge er rigtig godt på vej.

Det var nogle dejlige konstruktive timer, og jeg gik helt høj derfra - tak til Conni for initiativet.

I øvrigt har jeg en stor udfordring for tiden, når jeg træner sammen med Conni. Malou nærmer sig løbetid, og Osseau er helt vild med både Peia og Malou, så han er totalt træls! Han plejer ellers ikke at være så meget hanhund, men lige Malou synes han altså er helt vildt lækker, og det smitter så af på Peia også. Det gode er jo bare, at lige så snart han arbejder, så arbejder han med fuldt fokus på mig - det er altså en fornøjelse.

Nå, men nu går der nok lige et par dag, før vi kan lave noget igen, og så kalder arbejdet i næste uge, så vi må se, hvor meget træning det bliver til.....






Ingen kommentarer:

Send en kommentar