mandag den 14. november 2011

Slut på rally for i år

Vores sidste rallyprøve i år var i lørdags i Albertslund. Prøven var arrangeret af Sheltieklubben, og det var primært for at støtte den, jeg meldte Osseau og Amanda til...
Det var noget koldt pga. en noget frisk vind, men det var faktisk glimrende vejr.
Prøven er ikke rigtig værd at skrive om! Osseau var super i opvarmningen - vi har slet ikke fået trænet i sidste uge, så han var topfokuseret og kunne ALT!!! Det kunne han så også den første halvdel af banen - lige indtil der var nogle små sheltiedamer, der holdt fest på sidelinjen, så røg hans fokus godt og grundigt, og det endte med 79 point. Vi sad sammen med nogle søde aussie-mennesker, som var meget forargede på Amandas vegne over det manglende hensyn fra sheltieejeren, men jeg er jo heldigvis blevet så hærdet efterhånden, at jeg slet ikke hidsede mig op:-))
Der sker jo altid et eller andet.....

Og så blev vi helt stolte på Tina og Jays vegne. Osseaus far er morfar til Jay, så han må være en nevø eller noget ligende:-)) Kun 18 måneder gammel vandt han Ekspertklassen med 100 point - første gang han deltager i den klasse. Det var SÅ flot:-)))))))) Det er godt, at Tina holder sig til agility, de kunne blive alvorlige konkurrenter på LP-banerne!!!

Apropos LP har jeg ingen idé om, hvordan Osseau ligger med hensyn til point i konkurrencen om Årets sheltie. Han kan deltage i både rally (ekspert + championklasse) og i LP, så jeg må huske at få sendt resultaterne ind.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar